Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .
"… Όσα πραγματικά πρέπει να ξέρω για το πώς να ζω, τι να κάνω και πώς να είμαι, τα έμαθα στο Νηπιαγωγείο. Η σοφία δε βρισκόταν στην κορυφή του σχολικού βουνού, αλλά εκεί, στα βουναλάκια από άμμο, στο νηπιαγωγείο.”
Robert Fulghum
Θα χρειαστείτε:
-1 πλευρά από ένα χαρτόκουτο
- Χρώματα (εγώ χρησιμοποίησα κηρομπογιές)
-3 χαρτιά Α4
-ψαλίδι
-κόλλα
1. Πάνω στο χαρτόνι σχεδιάστε ένα έλατο. Το μήκος του δικού μου χαρτονιού είναι 55εκ. και το πλάτος 35 εκ. Χρωματίστε το δέντρο με πράσινο χρώμα ή φυσικά με ότι χρώμα επιθυμείτε.
3. Κολλήστε τους κύκλους στο δέντρο . Ξεκινήστε από κάτω και συνεχίστε μέχρι την κορυφή.
4. Κολλήστε στην κορυφή ένα αστέρι. Αν θέλετε μπορείτε να χρωματίσετε και τον φόντο. Κάθε μέρα τα παιδιά ξεκινώντας από 1 Δεκέμβρη, θα χρωματίζουν ένα στολίδι. Όταν θα χρωματίσουν το τελευταίο δηλαδή αυτό με τον αριθμό 24, θα ξέρουν ότι την επόμενη μέρα είναι ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!
Μπορείτε να σκεφτείτε και μία δραστηριότητα για κάθε μέρα. Κάποιες προτάσεις: Διάβασε την ιστορία της Γέννησης του Χριστού, μάθε τα Κάλαντα των Χριστουγέννων, ζωγράφισε ένα Χριστουγεννιάτικο δέντρο, γράψε γράμμα στον Άγιο Βασίλη, ζωγράφισε το δώρο που θα ήθελες να σου φέρει, φτιάξε χριστουγεννιάτικα μπισκότα κ.ο.κ.
Παρακάτω θα βρείτε κι άλλες ιδέες για ημερολόγια αντίστροφης μέτρησης με υλικά που οι περισσότεροι έχετε στο σπίτι. Ιδέες που βρήκα στο διαδίκτυο για όσους δεν έχουν εκτυπωτή στο σπίτι και θέλουν να φτιάξουν κάτι εύκολο και όμορφο.
http://scrumdillydilly.blogspot.com/2012/11/diy-lickity-split-advent.html |
https://www.marciatack.fr/comment-fabriquer-un-calendrier-de-lavent-rapide-et-facile/ |
https://www.faminino.de/adventskalender-basteln-einfach-und-schnell/ |
http://activitatieducativedelasuflet.blogspot.com/2015/11/calendarul-nostru-de-advent.html |
Το αγαπημένο μας παιχνίδι " Το χρώμα της μάγισσας" online.
Το προσάρμοσα στα μέτρα της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Ένα ευχάριστο παιχνίδι για μικρά αλλά και μεγαλύτερα παιδιά που μπορεί να παιχτεί το τελευταίο μισάωρο.
Εμείς το διασκεδάσαμε.
Δείτε την παρουσίαση:
Συνέχεια του παραμυθιού που δημιούργησα για την γνωριμία μας με τους αριθμούς. Σε αυτό το powerpoint την εμφάνισή του κάνει ο αριθμός 4.
Συνέχεια του παραμυθιού που δημιούργησα για την γνωριμία μας με τους αριθμούς. Σε αυτό το powerpoint την εμφάνισή του κάνει ο αριθμός 3.
Ένα powerpoint που δημιούργησα με αυτοσχέδιο παραμύθι για την επανάληψη των αριθμών 1 και 2.
1η Διαφάνεια
Ένα παραμύθι για το 1 και το 2
2η Διαφάνεια
Μια φορά κι έναν καιρό ήταν το 1 που ζούσε σε ένα πολύ όμορφο μέρος σε ένα μακρινό αλλά όμορφο χωριό.
3η Διαφάνεια
Το 1 έχτισε 1 σπιτάκι που είχε μία πόρτα και μόνο 1 παράθυρο.
4η Διαφάνεια
Φύτεψε 1 δέντρο για να κάθετε κάτω από την σκιά του να δροσίζεται και κατασκεύασε και 1 όμορφο παγκάκι για να ξεκουράζεται. Επειδή η πόλη ήταν μακριά αγόρασε και 1 μικρό αυτοκίνητο. Έτσι περνούσε ο καιρός όμως το 1 άρχισε να μην είναι πλέον ευτυχισμένο.
5η Διαφάνεια
Ένιωθε μοναξιά. "Τι καλά θα ήταν αν είχα έναν φίλο. Θα μπορούσαμε να κάνουμε παρέα, να παίζουμε και να περνάμε ωραία μαζί....'' σκέφτηκε. Ήταν τόσο μεγάλο το παράπονό του, που άρχισε να κλαίει δυνατά.
6η Διαφάνεια
Μία καλή νεράιδα τον άκουσε και πέταξε κοντά του. -Τι έπαθες καλό μου 1; Γιατί κλαίς; τον ρώτησε.
- Έχω 1 σπίτι για να μένω, 1 δέντρο που μου προσφέρει την δροσιά του, 1 παγκάκι για να ξεκουράζομαι και 1 αυτοκίνητο για να πηγαίνω στην πόλη, όμως δεν έχω 1 φίλο.... είπε και συνέχισε να κλαίει.
Τότε η καλή νεράιδα κούνησε το ραβδάκι της και είπε:
Το ραβδάκι μου κουνώ
πέρα δώθε στο λέπτο
έναν φίλο για να βρω
για το 1 το καλό!
7η Διαφάνεια
Και τότε έγινε κάτι θαυμάσιο! Μπροστά στο 1 εμφανίστηκε το 2 που κρατούσε δύο όμορφα μπαλόνια.
- Γεια σου είμαι το 2 και ψάχνω ένα μέρος για να μείνω, είπε το 2
- Μπορείς να έρθεις μαζί μου αν θέλεις. Εγώ ψάχνω έναν φίλο να έχω παρέα, είπε το 1.
8η Διαφάνεια
Το 2 ενθουσιάστηκε.
Έτσι έμειναν μαζί και έγιναν αχώριστοι φίλοι. Στο κτήμα όλα διπλασιάστηκαν. Υπήρχαν 2 σπίτια, 2 δέντρα, 2 παγκάκια, 2 αυτοκίνητα και φυσικά 2 μπαλόνια.
Το παραμύθι θα συνεχίζεται.....
Ακολουθούν διαφάνειες με διάφορες δραστηριότητες
Για προβολή της παρουσίασης πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://docs.google.com/presentation/d/1CK0-YdugWNP3hZSvOiSfLjfpypu88DJVtFrQVn77oZ4/edit?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1MYNcYF7Wthk4q-0ZBee5tbUnnliQLY7G/view?usp=sharing
Σαν να είμαστε στην παρεούλα:
Από την Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2020 και για όλο το διάστημα που θα διαρκέσει η αναστολή λειτουργίας των Νηπιαγωγείων, προς το παρόν μέχρι τις 30 Νοεμβρίου, τα παιδιά θα συμμετέχουν σε σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση μέσω της πλατφόρμας Webex. Η συμμετοχή στην τηλεκπαίδευση είναι υποχρεωτική.
foto from:https://blog.coursify.me/en/how-to-create-online-classes/
Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμα Σύγχρονης εξ Αποστάσεως
Εκπαίδευσης
Το Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμα Σύγχρονης εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης διαμορφώθηκε σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις ως εξής:
1η Οργανωμένη Δραστηριότητα: 14:10 έως 14:40
ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ: 14:40 έως 15:00
2η Οργανωμένη Δραστηριότητα: 15:00 έως 15:30
ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ: 15:30 έως 15:50
3η Οργανωμένη Δραστηριότητα: 15:50 έως 16:20
Οδηγίες για τη συμμετοχή στην Τηλεδιάσκεψη
➤ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ LINK ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΗΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ:
1.ΟΔΗΓΟΣ ΜΑΘΗΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
2.ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΞΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
Πρακτικές Συμβουλές για μια επιτυχημένη τηλεδιάσκεψη:
👉 Ο ρόλος των γονέων κατά τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης είναι βοηθητικός και όχι καθοδηγητικός. Οι γονείς καλούνται να επιλύουν τεχνικά θέματα (είσοδος στην πλατφόρμα, χρήση μικροφώνου….) και είναι σημαντικό να μην παρεμβαίνουν, αφήνοντας τα παιδιά να εκφραστούν ελεύθερα.
👉 Σε περίπτωση που θέλετε να θέσετε ένα ερώτημα, είναι προτιμότερο να το καταγράψετε στο chat
👉 Καθ’ όλη τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης, για αποφυγή φασαρίας κρίνεται σκόπιμο τα μικρόφωνα των μαθητών να παραμείνουν κλειστά και να ανοίγουν όταν τους δίνεται ο λόγος από την εκπαιδευτικό ή όταν θέλουν να ζητήσουν τον λόγο (να θέσουν ερώτημα, να δώσουν απάντηση…)
👉 Σε περίπτωση που κάποιο παιδί δε θέλει να συμμετέχει και να εκτεθεί, μπορεί να έχει την κάμερα και το μικρόφωνο απενεργοποιημένα και απλά να παρακολουθεί τη συζήτηση.
👉 Στη διάρκεια του μαθήματος τα παιδιά καλό είναι να έχουν μαζί τους μαρκαδόρους και χαρτί σε περίπτωση που τους ζητηθεί κάποια εργασία από την εκπαιδευτικό.
👉 Στην ηλεκτρονική τάξη μπαίνουμε πάντα 5-10 λεπτά νωρίτερα από την προβλεπόμενη ώρα για να εξοικειωθείτε με την πλατφόρμα και να επιλυθούν τυχόν τεχνικά προβλήματα.
➤Υπενθυμίζεται ότι η καταγραφή της εικόνας ή της ομιλίας άλλου προσώπου κατά τη διάρκεια των δικτυακών μαθημάτων είναι παράνομη και επισύρει αστικές, ποινικές και διοικητικές κυρώσεις.
Θα είμαι στη διάθεσή σας για οτιδήποτε χρειαστείτε και θα σας βοηθήσω όσο μπορώ. Θα προσπαθήσουμε από κοινού να κάνουμε ότι καλύτερο για τα παιδιά.
Ελπίζω στην συνεργασία σας!
πηγή: https://nipiagogeiovlahaton.blogspot.com/