Παραμύθι τώρα θ' αρχινήσει , παραμύθι που το αγαπώ .
Κι ο καθένας λοιπόν να σιωπήσει κι αρχινά μια φορά κι ενάν καιρό.
Κόκκινη κλωστή δεμένη στην ανέμη τυλιγμένη,
δώσ' της μπάτσο, κλώτσο να γυρίσει
παραμύθι ν' αρχινήσει!
.....και έτσι κάπως ξεκινήσαμε....
Ο ΤΖΑΚ ΚΑΙ Η ΜΑΓΙΚΗ ΦΑΣΟΛΙΑ
Διαβάσαμε το παραμύθι και αμέσως τα παιδιά ζήτησαν να φυτέψουμε κι εμείς φασόλια μαγικά.
Έτσι την άλλη μέρα στο σχολείο μας είχαμε όλα τα απαραίτητα:
Έτσι την άλλη μέρα στο σχολείο μας είχαμε όλα τα απαραίτητα:
Χώμα , μία γλαστρούλα, νερό και φυσικά τα μαγικά φασόλια που μας έφερε ο Δημήτρης.
Και όλοι ήθελαν να φυτέψουν. Αποφασίσαμε λοιπόν να φυτέψει κάθε παιδί από ένα φασόλι, 16 δηλαδή. (Δραστηριότητα μαθηματικών : Έννοια "τόσα-όσα")
Ευτυχώς τα φασόλια μας έφτασαν και μας περίσσεψαν.
ΣΤΙΣ 12 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΦΥΤΡΩΣΑΝ
Και όλοι ήθελαν να φυτέψουν. Αποφασίσαμε λοιπόν να φυτέψει κάθε παιδί από ένα φασόλι, 16 δηλαδή. (Δραστηριότητα μαθηματικών : Έννοια "τόσα-όσα")
Ευτυχώς τα φασόλια μας έφτασαν και μας περίσσεψαν.
Και που θα βάλουμε τη γλάστρα; Κοντά στο παράθυρο φυσικά για να τη βλέπει ο ήλιος
ΣΤΙΣ 6 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΦΥΤΕΨΑΜΕ
ΣΤΙΣ 16 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
ΣΤΙΣ 20 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
Τα παιδιά παρατήρησαν ότι η ταμπέλα "Τα μαγικά φασόλια" που βάλαμε δεν φαίνεται πια. - Πρέπει να κάνουμε καινούρια είπαν. - Όχι να μεγαλώσουμε το κοντάρι. Πως όμως θα το κάνουμε αυτό;
Μια που το αρχικό κοντάρι της ταμπέλας ήταν από καλαμάκι μου ζήτησαν να τους δώσω κι άλλα καλαμάκια για να τα ενώσουν.
Πειραματίζονται:
Πως θα τα ενώσουμε;;
Μου ζήτησαν χαρτοταινία
Ελέγχουν αν το κοντάρι είναι αρκετά ψηλό
Τα παιδιά πιστεύουν ότι η φασολιά μας είναι μαγική τόσο γρήγορα που μεγαλώνει. Μου ζήτησαν να την φυτέψουμε έξω και αν μεγαλώσει πολύ, να σκαρφαλώσουμε και πάνω της. Θα δούμε τι θα γίνει. Λέτε να ήταν όντως μαγικά τα φασόλια του Δημήτρη; Εμένα πάντως αυτή η μαγεία της ανακάλυψης μ'αρέσει πολύ.
ΣΤΙΣ 20 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
Τα παιδιά παρατήρησαν ότι η ταμπέλα "Τα μαγικά φασόλια" που βάλαμε δεν φαίνεται πια. - Πρέπει να κάνουμε καινούρια είπαν. - Όχι να μεγαλώσουμε το κοντάρι. Πως όμως θα το κάνουμε αυτό;
Μια που το αρχικό κοντάρι της ταμπέλας ήταν από καλαμάκι μου ζήτησαν να τους δώσω κι άλλα καλαμάκια για να τα ενώσουν.
Πειραματίζονται:
Πως θα τα ενώσουμε;;
Μου ζήτησαν χαρτοταινία
Ελέγχουν αν το κοντάρι είναι αρκετά ψηλό
Τέλεια!!!Τώρα η ταμπέλα φαίνεται και πάλι!
Κάθε φορά προκύπτουν και άλλες δραστηριότητες, μέσα από τα παιδιά και αυτό είναι και το ζητούμενο.
Όπως η φασολιά έτσι κι εμείς ψηλώνουμε συνεχώς. Αποφασίσαμε να μετρήσουμε το ύψος μας τώρα και στο τέλος της χρονιάς.
Επί του έργου:
Μετρήσαμε με σκοινάκι το οποίο έβαλαν τα παιδιά μέσα στο συρτάρι τους. Στο τέλος της χρονιάς θα ξαναμετρηθούμε και θα συγκρίνουμε τα δύο σκοινιά.
Όπως η φασολιά έτσι κι εμείς ψηλώνουμε συνεχώς. Αποφασίσαμε να μετρήσουμε το ύψος μας τώρα και στο τέλος της χρονιάς.
Επί του έργου:
Μετρήσαμε με σκοινάκι το οποίο έβαλαν τα παιδιά μέσα στο συρτάρι τους. Στο τέλος της χρονιάς θα ξαναμετρηθούμε και θα συγκρίνουμε τα δύο σκοινιά.
Πόσο θα έχουμε ψηλώσει άραγε;
ΤΠΕ
Ετοίμασα το παρακάτω φύλλο εργασίας στο λογισμικό Kidspiration με το οποίο θα ασχοληθούμε τις επόμενες μέρες:
Συνεχίζεται......
ΤΠΕ
Ετοίμασα το παρακάτω φύλλο εργασίας στο λογισμικό Kidspiration με το οποίο θα ασχοληθούμε τις επόμενες μέρες:
Συνεχίζεται......
Μα πραγματικά μεγάλωσαν πολύ γρήγορα...μπράβο....και ναι, υπάρχει μαγεία στα Νηπιαγωγεία....!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ ωραία η φασολιά σας Ειρήνη! Τόσο όμορφη που είναι πώς να μην τη φαντάζεται κάποιος μαγική;
ΑπάντησηΔιαγραφήTI ΩΡΑΙΑ!!!!!!! ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφή