"… Όσα πραγματικά πρέπει να ξέρω για το πώς να ζω, τι να κάνω και πώς να είμαι, τα έμαθα στο Νηπιαγωγείο. Η σοφία δε βρισκόταν στην κορυφή του σχολικού βουνού, αλλά εκεί, στα βουναλάκια από άμμο, στο νηπιαγωγείο.”

Robert Fulghum

Ένα λεύκωμα για τη γιορτή της μητέρας

 Ένα λεύκωμα σε σχήμα καρδιάς για τη γιορτή της μητέρας. 

Μανούλα μου Σ' ΑΓΑΠΩ....
.... γιατί είναι όμορφη σαν
.....γιατί είσαι γλυκιά σαν
....γιατί είσαι τόσο φωτεινή σαν
.....γιατί είσαι πάντα δίπλα μου να μου κρατάς το χέρι
....γιατί κάνεις κάθε πόνο να πετάει μακριά
Γιατί....... (Εδώ γράφουμε σε κάθε κομμάτι της καρδιάς ότι μας λένε τα παιδιά)
....γιατί είσαι η μαμά μου
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΜΑ!
Με τον παρακάτω τρόπο κόλλησα μία λωριδα γκοφρέ χαρτί στο οπισθόφυλλο του βιβλίου


Εκτυπώστε το λεύκωμα αν σας άρεσε πατώντας πάνω στην εικόνα:



(Ιδέες για το λεύκωμα πήρα από τη συνάδελφο Δέσποινα Παρταλά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αγαπημένα ιστολόγια