"… Όσα πραγματικά πρέπει να ξέρω για το πώς να ζω, τι να κάνω και πώς να είμαι, τα έμαθα στο Νηπιαγωγείο. Η σοφία δε βρισκόταν στην κορυφή του σχολικού βουνού, αλλά εκεί, στα βουναλάκια από άμμο, στο νηπιαγωγείο.”

Robert Fulghum

Ένα παραμύθι για τον αριθμό 10

 Ένα παραμύθι για τον αριθμό 10

(Μαθαίνω τους αριθμούς συνέχεια)


Συνέχεια των παραμυθιών που δημιούργησα για την γνωριμία μας με τους αριθμούς. Σε αυτό το παραμύθι την εμφάνισή του κάνει ο αριθμός 10. Τα προηγούμενα παραμύθια μπορείτε να τα δείτε εδώ: ΑΡΙΘΜΟΙ


1η Διαφάνεια
Ένα παραμύθι για τον αριθμό 10

2η Διαφάνεια

Σε εκείνο το μακρινό αλλά πανέμορφο χωριό, οι 9 φίλοι περνούσαν υπέροχα ιδίως τώρα που οι μέρες ήταν ηλιόλουστες. Κάθε μέρα πήγαιναν και μία εκδρομή.

3η Διαφάνεια

Έτσι και σήμερα, αποφάσισαν να πάνε μία βόλτα με το αερόστατο. Ξεκίνησαν για το λιβάδι όπου το είχαν αφήσει.

4η Διαφάνεια

Όταν πλησίασαν, άκουσαν κάποιον να σιγοκλαίει.

Είδαν έναν κύριο μέσα σε ένα κλουβί και έξω από το κλουβί ένα κουτί. «Ποιος είσαι;»ρώτησε το 1.

«Πως βρέθηκες μέσα στο κλουβί;» ρώτησε το 2. «Τι έχει μέσα το κουτί;» ρώτησε το 3 που ήταν λίγο περίεργο.

«Μην κλαις, μπορούμε να σε βοηθήσουμε» είπε το 4 που τον λυπήθηκε. «Αφήστε να μας μιλήσει ο καημένος» είπε το 5.

Και ο κύριος μέσα από το κλουβί είπε:

«Είμαι το 10 και τρένο οδηγώ,

με αυτό ταξιδεύω τον κόσμο να δω.

Κοιμόμουν ένα βράδυ και πώς να το πω,

ξύπνησα και βρέθηκα στο μέρος αυτό.

Μέσα στο κλουβί κλειδωμένος

και πολύ απογοητευμένος.

Ποιος μου το έκανε αυτό;

Δεν γνωρίζω αλήθεια να σας πω!»

  Διαφάνεια

«Ας ανοίξουμε το κουτί μήπως και το αίνιγμα λυθεί!» είπαν οι 9 φίλοι και άνοιξαν το κουτί.

Μέσα στο κουτί βρήκαν έναν πάπυρο. Τον άνοιξαν και το 8 διάβασε δυνατά:

 6η Διαφάνεια

Οι 9 φίλοι αποφάσισαν να βοηθήσουν το 10. Μέσα στο κουτί υπήρχαν 10 φάκελοι.

Τους έβαλαν στη σειρά. Κάθε ένας θα έκανε από μία δοκιμασία.

 7η Διαφάνεια

Το 1 άνοιξε τον πρώτο φάκελο, αυτόν που πάνω ήταν γραμμένος ο αριθμός 1. Το γράμμα που είχε μέσα έλεγε:

1η Δοκιμασία: «Φτιάξε έναν πύργο με 10 τουβλάκια»

Το 1 προσπάθησε πολύ και τα κατάφερε. Μπορείς να φτιάξεις κι εσύ έναν;

 8η Διαφάνεια

Το 2, άνοιξε τον δεύτερο φάκελο, αυτόν που πάνω ήταν γραμμένος ο αριθμός 2. Το γράμμα που είχε μέσα έλεγε:

2η Δοκιμασία: «Βάλε 10 καρέκλες την μία πίσω από την άλλη σαν τρενάκι»

Το 2 προσπάθησε πολύ και τα κατάφερε. Μπορείτε να φτιάξετε κι εσείς ένα τρενάκι με καρέκλες;

  Διαφάνεια

Το 3 άνοιξε τον τρίτο φάκελο, αυτόν που πάνω ήταν γραμμένος ο αριθμός 3. Το γράμμα που είχε μέσα έλεγε:

3η Δοκιμασία: «Ζωγράφισε 10 λουλούδια»

Το 3 προσπάθησε πολύ και τα κατάφερε. Μπορείτε να ζωγραφίσετε κι εσείς 10 λουλούδια;

 10η Διαφάνεια

Το 4, άνοιξε τον τέταρτο φάκελο, αυτόν που πάνω ήταν γραμμένος ο αριθμός 4. Το γράμμα που είχε μέσα έλεγε:

4η Δοκιμασία: «Πέτα την μπάλα 10 φορές ψηλά και ξαναπιάστην»

Το 4 προσπάθησε πολύ και τα κατάφερε. Έτσι κι αλλιώς η μπάλα ήταν το αγαπημένο του παιχνίδι. Μπορείς κι εσύ να πετάξεις την μπάλα 10 φορές ψηλά και να την ξαναπιάσεις;

 11η Διαφάνεια

Το 5 άνοιξε τον πέμπτο φάκελο, αυτόν που πάνω ήταν γραμμένος ο αριθμός 5. Το γράμμα που είχε μέσα έλεγε:

5η Δοκιμασία: «Φτιάξε έναν πύργο με 10 βιβλία»

Το 5 προσπάθησε πολύ και τα κατάφερε. Μπορείς να  φτιάξεις κι εσύ έναν πύργο με 10 βιβλία;

 12η Διαφάνεια

Το 6 άνοιξε τον έκτο φάκελο, αυτόν που πάνω ήταν γραμμένος ο αριθμός 6. Το γράμμα που είχε μέσα έλεγε:

6η Δοκιμασία: «Φτιάξε έναν πύργο σε σχήμα τριγώνου με 10 ποτήρια»

Το 6 προσπάθησε πολύ και τα κατάφερε. Μπορείς να τον φτιάξεις κι εσύ;

 13η Διαφάνεια

Το 7 άνοιξε τον έβδομο  φάκελο, αυτόν που πάνω ήταν γραμμένος ο αριθμός 7. Το γράμμα που είχε μέσα έλεγε:

7η Δοκιμασία: «Ζωγράφισε 10 μπαλόνια»

Το 7 προσπάθησε πολύ και τα κατάφερε. Μπορείς να ζωγραφίσεις κι εσύ 10 μπαλόνια;

14η Διαφάνεια 

Το 8 άνοιξε τον όγδοο φάκελο, αυτόν που πάνω ήταν γραμμένος ο αριθμός 8. Το γράμμα που είχε μέσα έλεγε:

8η Δοκιμασία: «Μάζεψε 10 πετρούλες και τοποθέτησέ τες στη σειρά»

Το 8 προσπάθησε πολύ και τα κατάφερε. Μπορείς να βάλεις κι εσύ 10 πέτρες στη σειρά;

 15η Διαφάνεια

Το 9 άνοιξε τον ένατο φάκελο, αυτόν που πάνω ήταν γραμμένος ο αριθμός 9.
Το γράμμα που είχε μέσα έλεγε:

9η Δοκιμασία: «Βάλε 10 ζωάκια στη σειρά το ένα πίσω από το άλλο»

Το 9 προσπάθησε πολύ και τα κατάφερε. Μπορείς να τα καταφέρεις κι εσύ;

 16η Διαφάνεια

Τον δέκατο φάκελο, αυτόν που πάνω ήταν γραμμένος ο αριθμός 10, τον έδωσαν να τον ανοίξει ο αριθμός 10. Το γράμμα που είχε μέσα έλεγε:

10η Δοκιμασία: «Κάνε 10 στροφές γύρω από τον εαυτό σου»

Το 10 δυσκολεύτηκε λίγο μέσα στο κλουβί αλλά τελικά τα κατάφερε και έκανε 10 στροφές. Μπορείς να κάνεις κι εσύ 10 στροφές; Πρόσεχε μην ζαλιστείς.

 17η Διαφάνεια

Όταν τελείωσαν τις δοκιμασίες θυμήθηκαν ότι έπρεπε να μετρήσουν δυνατά ως το 10 για να γίνουν όλα όπως πριν. Θα τους βοηθήσετε κι εσείς;

1, 2, 3 ,4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Και όλα έγιναν όπως πριν.

18η Διαφάνεια

Το κλουβί, το κουτί και οι φάκελοι εξαφανίστηκαν. Το 10 ευχαρίστησε τους καινούριους του φίλους. «Ποτέ δεν είχα τόσους πολλούς φίλους» είπε. «Μακάρι να μην σας έχανα ποτέ.»

 «Θέλεις να μείνεις μαζί μας;» ρώτησε το 1. «Ναι, να μείνεις μαζί μας! Το κτήμα μας χωράει ακόμα εσένα και άλλον κανέναν» είπαν όλοι οι άλλοι μαζί.

«Θα μείνω μαζί σας αλλά για να σας ευχαριστήσω θέλω να κάνουμε ένα ταξίδι με το τρένο μου» είπε το 10. 

ΟΛΟΙ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ!

19η Διαφάνεια 

Οι 10 φίλοι ταξίδεψαν με το τρένο σε όλη τη Γη . Γνώρισαν νέους τόπους και φυσικά πολλά πολλά παιδιά. Τα παιδιά σε όλη τη γη έμαθαν να μετρούν ως το 10 και όπου τους έβλεπαν τους αναγνώριζαν. Οι 10 φίλοι είχαν να τους διηγηθούν πολλές ιστορίες . Έγιναν διάσημοι. Μετά από αυτό το αξέχαστο ταξίδι οι 10 φίλοι επέστρεψαν σε εκείνο το μακρινό αλλά πανέμορφο χωριό.

 20η, 21η, 22η & 23η Διαφάνεια

Και, σε εκείνο το όμορφο κτήμα όλα δεκαπλασιάστηκαν.

Υπήρχαν 10 σπίτια ,

10 δέντρα , 10 παγκάκια,

1 τρένο με 10 βαγόνια για όμορφα ταξίδια και…..

…1 αερόστατο που τους χωρούσε και τους 10. Στο κτήμα δεν χωρούσε άλλος κανένας, μόνο οι 10 φίλοι που ζούσαν εκεί αγαπημένοι και ευτυχισμένοι.

 


Για προβολή της παρουσίασης πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://drive.google.com/file/d/1rUjcditKmH_ZmeTwRmFedomfvUVa20Rl/view?usp=sharing

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο στην δια ζώσης όσο και στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.


Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .


Με μεγάλη μου χαρά έλαβα σήμερα το παρακάτω μήνυμα από τη συνάδελφο Δανάη Αιματίδου του 9ου Νηπιαγωγείου Αγίου Δημητρίου Αττικής: 

"Φτάσαμε στο τέλος της διαδρομής με τους αριθμούς στο μακρινό χωριό της αριθμοχώρας και φτιάξαμε ένα κολλάζ να το γιορτάσουμε! Το έργο σας, αποτελεί πηγή έμπνευσης για εμάς και σας ευχαριστούμε πολύ πολύ!!!" 

Υπέροχο το κολλάζ των παιδιών!❤️Κι εγώ ευχαριστώ από καρδιάς για το μήνυμα!

Περιμένω και τα δικά σας μηνυματάκια!

1 σχόλιο:

  1. Eγώ προσωπικά θέλω να σου πω ένα μεγάλο μπράβο για το υλικό που μας προσέφερες για τους αριθμούς!Το χρησιμοποιώ ανελλιπως! Και φυσικά ευχαριστώ και για τον μικρό σκατζόχοιρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αγαπημένα ιστολόγια