Σελίδες

ΕΙΜΑΙ Ο ΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΩΩ ΜΟΝΟ ΛΕΞΕΙΣ

Από την αρχή της χρονιάς, τότε που δουλεύουμε με τα ονόματά μας, έρχεται στην τάξη μας ο Αλέξης. Και είναι πολύ πεινασμένος. 
Πρόκειτε για έναν πίνακα (η κοιλιά του Αλέξη) με θήκες , μία για κάθε γράμμα της αλφαβήτας. 


 Τώρα λοιπόν πρέπει να τον ταΐσουμε ,όμως προσοχή κάθε λέξη που θα τρώει πρέπει να μπαίνει στη σωστή θήκη ανάλογα δηλαδή με το αρχικό γράμμα της λέξεις. Αλλιώς ..... ο Αλέξης θα πάθει στομαχαρία!!!!!
Πρώτα λοιπόν τρώει όλα τα ονόματα των παιδιών της τάξης μας:

Κάθε παιδί γράφει το όνομά του σε μία καρτελίτσα:
Και μετά ο καθένας με τη σειρά ταΐζει τον Αλέξη:


Όλα εντάξει ο Αλέξης χόρτασε για σήμερα.

   Τον τοποθετούμε κοντά στην γωνιά της γραφής, οπότε τα παιδιά μπορούν στις ελεύθερες δραστηριότητες να ταΐζουν τον Αλέξη με λέξεις από πίνακες αναφοράς, ή με λέξεις που γράφουν μόνα τους. Και φυσικά ελέγχουμε στην παρεούλα αν ο Αλέξης έπαθε στομαχαρία! Πολύ αγωνία!!!!
Άλλες φορές τον ταΐζουμε στην παρεούλα με καινούριες λέξεις που έχουμε μάθει. Κάποιες φορές ο Αλέξης μας αφήνει και μήνυμα π.χ. " Σήμερα θέλω να φάω λέξεις που αρχίζουν από Δ δ" . Τότε τα παιδιά ψάχνουν λέξεις στον πίνακα που αρχίζουν από Δ,δ . Έτσι ο Αλέξης σίγουρα θα φάει την Δευτέρα,
τον Δεκέμβριο , τον Δημήτρη ( μπορεί να φάει και το 2).
 Το μήνυμα μπορεί να είναι και το εξής: "Πονάει το στομάχι μου!!!
 Βοήθησέ με !!!!
Τα παιδιά πρέπει τότε να βρούν ποια λέξη βρίσκεται σε λάθος θήκη!!!
Πολλές οι δραστηριότητες που μπορούμε να κάνουμε με τον Αλέξη. 
Μια μέρα μας άφησε ένα μήνυμα που έλεγε: " Σήμερα θέλω να φάω ζωγραφιές " 
Τα παιδιά πήραν τα μικρά χαρτάκια που βρήκαν στη γωνιά της γραφής και άρχζισαν να ζωγραφίζουν: σπίτια , κοριτσάκια, τρακτέρ, ήλιο, δράκο.
Και πως θα τον ταΐσουμε ;;; 
-Τα σπίτια στο ΣΣΣΣΣ 
- τα κορίτσια στο ΚΚ
κ.ο.κ
Είναι ωραία να διαφοροποιούμε τις δραστηριότητες για να κρατάμε ζωντανό το ενδιαφέρον των παιδιών!!!
 

Πολύ καλή η συντροφιά του Αλέξη στην τάξη μας! Δοκιμάστε τον!!!! Αξίζει!!!

ΚΙΝΟΥΜΕΝΗ ΕΙΚΟΝΑ - THINGLINK




Μία πολύ καλή εφαρμογή! Εγώ τη χρησιμοποίησα στο ομαδικό κολλάζ που κάναμε στην τάξη. Κάθε παιδί επέλεξε το αγαπημένο του τραγούδι και το καρφίτσωσα πάνω από τη ζωγραφιά του εαυτού του.